måndag 3 december 2007

Peppen pa hemkomst eller?

Ja, sa var det sista kvallen med ganget, det vill saga; jag, Erika och husvarden (om vi lyckas ta oss hem imorgon, det vill saga)!

Vaskorna star i skrivande stund uppe pa rummet, 15 kg vardera. Vi har dock inte riktigt klurat ut hur vi ska ta oss till Stansted an, men det loser sig.

Om Erika hetsater PEZ for att avreagera sig, hetssoker jag pa smorsangare pa Youtube. Vad vore varlden utan min barndomsidol Julio- och hans minst sagt lidelsefulle son Enrique "kiss away the pain" Iglesias? Ingenting


Inspirationskalla till Team America?

+


Oh, you take my breath away

Paulina

Erika kan forresten lagga ner, hon ar minst lika acklig som jag! Ni skulle se, inte minst hora (ehm) henne snyta sig. Overallt, nar vi ska sova, vid matbordet, pa tunnelbanan, pa bion, you name it! Efter att ha blast ut, vad jag skulle saga kunna vara halva hennes innandome, graver hon liksom ut det resterande snoret och lagger pappret synligt for oss narvande stackare.

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, känner vi igen det?..you bet!

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Perfume, I hope you enjoy. The address is http://perfumes-brasil.blogspot.com. A hug.