måndag 3 december 2007

I can act like an imbecile

For ungefar tre och en halv manad sedan satt jag framfor datorn, hetsatandes PEZ och hetsbloggandes. Icke forvanande tycks jag aterigen ga i invanda monster. Det ar resenervositeten som satter sina spar och far mig att bli inte bara sockeroverdoserad, utan aven aningens imbecill.

Dock ar jag tillrackligt vid medvetande for att kunna kanna lukten av katastrof. Vi har packat (typ) och salunda insett detta: vi har tillsammans 55kg+55kg packning (Paulina ligger lite under). Tro mig, vaskorna pa vag till London var ingenting mot vad de ar nu. Vi tvingas, trots denna mastodontvikt ha fem lager klader pa oss (michelingubbe, I hear ya!). Finns det nagon risk att vi sjalva rakar pa overvikt? "Eh, I'm sorry, I'm not really this fat, it's just the, ehm, clothes?"


Erika

PS. Ses vi inte pa Baba sa ses vi pa ACE, inte sant vanner? Den som uteblir stangs in i ett rum med Paulinas smutstvatt. No survivors, we're sorry.

Inga kommentarer: