lördag 24 november 2007

Sweet saturday.

Jag kanner mig sadar harligt utsovd som man gor nar man inte sovit mer an fyra timmar natten (morgonen) innan, och bestamt sig for att ta en liten tupplur nar man kommit hem som resulterat i tre timmars ytterligare somn. Vaknade klockan sex, overtygad om att det var sondag-morgon.

Vilken javla kvalitativ dag jag har haft! Vaknade hemma hos Leila, i hennes bortresta inackorderades rum, nagot mor i kroppen. Det tog mig en halvtimme att hitta till Bethnal Greens tunnelbanestation, men jag har inte daligt lokalsinne, jag har bara en avslappnad installning. Nar jag kom hem till Tooting satt jag en timme framfor bibliotekets dator, laste lite bloggar och slostalkade pa Facebook. Sedan hyrde jag en film, I<3Huckabees, endast for dess casting. En mer psykadelisk nyproducerad hollywoodfilm far man nog leta lange efter. Jag somnade efter femtio minuter, och vaknade vid eftertexten. Men det ar en veckas uthyrning, alltsa: nya friska tag imorgon!
Har atit upp en hel pase jordnotter och druckit ett halvt paket smoothie, vilket gor att jag mar hemskt illa just nu, da jag inte atit sarskilt mycket mer idag.

Jag har bara fem minuter kvar har pa internetcafet, ska ga hem hacka mig en sallad och ta en dusch. Erika och jag ska till Fabric ikvall, klubben alla snackar om. Den ska vara sjukligt stor, flera vaningar, och paga fram till morgonkvisten. Jag ar pepp. Verkligen.

Paulina

1 kommentar:

Anonym sa...

I <3 Huckabees är ju så jävla underbar!!