fredag 23 november 2007

The Stinking Hell.

Ar nyss hemkommen efter en lang dag pa Leon, mina tar har svullnat upp och jag kan till och med kanna hjartslagen i mina javligt frascha fotter. Jag luktar fotsvett, gobi och pilaffris. Mumma!

Jag ska vara valdigt tacksam att jag faktiskt sitter har framfor datorn just nu:
Nar vi stangde idag ville italienaren och balten ut och dricka ol, jag har sagt det forr och jag sager det igen, jag ar ju ingen banger. Sa visst, jag foljde med. Men jag kan saga som sa, fucking hell Jag har seriost aldrig sett sa manga dreadlocks och piercade ansikten inom ett areal pa tio ganger tio meter, i hela mitt liv! Jag skulle ha anat nar Jean-Luc sa att han sysslade med eld-jonglering pa fritiden och nar Julia berattade om sina planer pa att operera alv-oron. Dar stod jag, mitt i smeten, blev erbjuden cocain, canabis och nagot som nagon forklarade som smash (?) av random freaks (nej, jag ar helt fordomsfri!). Jag pallade inte mer an femton minuter, sedan sprang jag, bokstavligt talat, till Liverpool Street Station och tog forsta basta taget hem, och har ar jag nu.

Imorgon borjar jag mitt sista skift pa Leon klockan sex pa kvallen, det far bli att umgas med min partner Erika under dagen.

Paulina

Ps, Mitt nya klubbfynd ar Durrr, som lirar pa mandagar i holborn. Najs. (Sunk)-fashion och indie-(hits), me like.

Inga kommentarer: